Life & Style Magazine

Ασκήσεις pilates για αρχάριους

Το Pilates αποτελεί ένα ορθοσωμικό σύστημα εκγύμνασης. Η μέθοδος αναπτύχθηκε πριν από περίπου 70 χρόνια στις ΗΠΑ από τον Joseph Η. Pilates και σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή είδη άσκησης για τις γυναίκες. Τα κύρια οφέλη που έχει κανείς είναι βελτίωση της στάσης του σώματος και του αναπνευστικού συστήματος, χαλάρωση του νευρικού συστήματος και ανακούφιση από καταπονήσεις.

Όπως μας λέει ο καθηγητής Φυσικής Αγωγής, ειδικευμένος στο Pilates και το Yoga, κ. Απόστολος Καϊνανάς, όλη του η ανάλυση και μελέτη βασίζεται στη στάση του ανθρώπινου σώματος ενώ υπάρχει ειδικός τρόπος αναπνοής, ο οποίος διδάσκεται σταδιακά.

Εσείς να θυμάστε ότι η εισπνοή γίνεται από τη μύτη και η εκπνοή από τα χείλη, έτσι ώστε να ενεργοποιούνται συγκεκριμένοι μύες της κοιλιάς.

Η μέθοδος εξασκείται είτε σε ειδικά μηχανήματα είτε και στο έδαφος με τη χρήση εξαρτημάτων όπως οι μπάλες και τα λάστιχα, ή μόνο με τη χρήση σωματικού βάρους.

Στα βίντεο που ακολουθούν, ο κ. Καϊνανάς παρουσιάζει ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε μόνες σας στο σπίτι μόνο με το βάρος του σώματός σας.

Να θυμάστε ότι εσείς θα κάνετε 6-8 επαναλήψεις για την κάθε άσκηση έτσι ώστε το πρόγραμμα να σας "βγει" σε περίπου 45’.

Στο πρώτο μέρος του βίντεο δώστε προσοχή στις οδηγίες του trainer σχετικά με τη στάση του σώματος και την σωστή τεχνική αναπνοής, έτσι ώστε να εξοικειωθείτε.

 

Στο επόμενο στάδιο συμμετέχουν επίσης τα πόδια, αυξάνοντας έτσι το επίπεδο δυσκολίας.

 

Αν μέχρι στιγμής ανταποκριθήκατε ικανοποιητικά, για να ολοκληρώσετε έναν κύκλο, συνεχίστε με το τρίτο στάδιο.