Life & Style Magazine

Τα αντισυλληπτικά προκαλούν αύξηση του βάρους;

Από τότε που ξεκίνησα τα αντισυλληπτικά, παρατήρησα ότι έχω παχύνει. Είναι πιθανό να φταίνε τα χάπια για τα κιλά που έχω πάρει; Πώς θα το καταλάβω;

Τα αντισυλληπτικά μπορεί να προκαλέσουν μια πρόσκαιρη κατακράτηση υγρών και έτσι αύξηση του βάρους, αλλά μακροχρόνια δεν έχουν μεγάλη επίδραση. Σίγουρα μπορεί να επηρεάσουν την όρεξη μερικών γυναικών και να τους οδηγήσει σε μεγαλύτερη δόση τροφής. Οπότε ελέγξετε το μέσω διαίτης.

*O Δρ. Θεοδόσης Αρκουλής είναι Μαιευτήρας-Γυναικολόγος, Ειδικός στην Εξωσωματική Γονιμοποίηση, Επικεφαλής του Κέντρου Εξωσωματικής Γονιμοποίησης Πειραιά «Μίτωση».

Κάντε τη δική σας ερώτηση στους ειδικούς του Mama365.gr

Οι ανωτέρω πληροφορίες απευθύνονται μόνο για γενική χρήση. Οι πληροφορίες που παρέχονται δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για την διάγνωση, θεραπεία, περίθαλψη ή πρόληψη οποιασδήποτε νόσου χωρίς την συμβουλή εξειδικευμένου ιατρού και δεν αντικαθιστούν την ιατρική εξέταση και την ιατρική συμβουλή .Θα πρέπει να συμβουλεύεστε άμεσα ειδικό ιατρό για οποιοδήποτε πρόβλημα ή ζήτημα που σας απασχολεί. Ποτέ μην παραβλέψετε ή τροποποιήσετε ολικώς ή μερικώς ιατρική συμβουλή ή αναβάλλετε να συμβουλευθείτε ειδικευμένο ιατρό του ανωτέρω άρθρου. Ο συντάκτης του άρθρου δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη για οποιαδήποτε ενέργεια ή παράλειψη βασισμένη στις πληροφορίες και τα δεδομένα αυτού του δικτυακού τόπου.