Life & Style Magazine

Κάποιες μέρες αφού πήρα το χάπι της επόμενης ημέρας, είδα αίμα. Είναι φυσιολογικό;

Καλησπέρα, ελπίζω να μπορείτε να μου απάντησε τε στην ερώτηση μου γιατί έχω πανικοβληθεί. Μια βδομάδα πριν, είχα ερωτική επαφή και έσπασε το προφυλακτικό. Έπειτα από 10 ώρες, πήρα το χάπι της επόμενης ημέρας (ellaone) και μια βδομάδα μετά τη λήψη του, είχα κόκκινες σταγόνες αίματος οι οποίες σταμάτησαν! Δεν ήταν περίοδος ούτε είχα ροή αίματος για ώρα αλλά είχα δυο με τρεις σταγόνες αίμα. Υπάρχει πιθανότητα εγκυμοσύνης; Παρακαλώ θερμά να μου απαντήσετε. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Με το χάπι της επόμενης μέρας η πιθανότητα εγκυμοσύνης μειώνεται χωρίς να μηδενίζεται. Αυτό που δεν μου γράφετε είναι ποια μέρα του κύκλου το πήρατε, το οποίο έχει σημασία με το πότε και πόσο αίμα θα δείτε. Δεν νομίζω ότι πρέπει ιδιαίτερα να ανησυχείτε, παρ’ όλα αυτά αν έχετε καθυστέρηση πρέπει να κάνετε ένα τεστ κυήσεως στο αίμα.

*O Δρ. Θεοδόσης Αρκουλής είναι Μαιευτήρας-Γυναικολόγος, Ειδικός στην Εξωσωματική Γονιμοποίηση, Επικεφαλής του Κέντρου Εξωσωματικής Γονιμοποίησης Πειραιά «Μίτωση».

Κάντε τη δική σας ερώτηση στους ειδικούς του Mama365.gr

Οι ανωτέρω πληροφορίες απευθύνονται μόνο για γενική χρήση. Οι πληροφορίες που παρέχονται δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για την διάγνωση, θεραπεία, περίθαλψη ή πρόληψη οποιασδήποτε νόσου χωρίς την συμβουλή εξειδικευμένου ιατρού και δεν αντικαθιστούν την ιατρική εξέταση και την ιατρική συμβουλή .Θα πρέπει να συμβουλεύεστε άμεσα ειδικό ιατρό για οποιοδήποτε πρόβλημα ή ζήτημα που σας απασχολεί. Ποτέ μην παραβλέψετε ή τροποποιήσετε ολικώς ή μερικώς ιατρική συμβουλή ή αναβάλλετε να συμβουλευθείτε ειδικευμένο ιατρό του ανωτέρω άρθρου. Ο συντάκτης του άρθρου δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη για οποιαδήποτε ενέργεια ή παράλειψη βασισμένη στις πληροφορίες και τα δεδομένα αυτού του δικτυακού τόπου.