Life & Style Magazine

Ημερολόγιο εγκυμοσύνης



Να Μην Ξεχάσετε

Προσπαθήστε να αποφύγετε τις μυρωδιές που σας προκαλούν τάση για εμετό, π.χ. καφές.

Το πρωινό σας πρέπει να περιέχει στεγνά σνακς και η δίαιτα σας να είναι υψηλή σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες.

Αποφύγετε δραστικά αλκοόλ, ουσίες, τσιγάρο, βαφές μαλλιών.

Προγραμματίστε το πρώτο σας ραντεβού με τον γυναικολόγο.

Για τη Μητέρα:

Αυτή την εβδομάδα ίσως αρχίσουν οι ζαλάδες. Η πρωινή αδιαθεσία θα είναι μόνιμη συντροφιά σε κάθε στιγμή της ημέρας όχι όμως σε όλες τις εγκυμοσύνες. Αρχίζετε να απεχθάνεστε ορισμένα φαγητά ενώ τα πολλά υγρά το πρωί δημιουργούν εμετό. Συγκεκριμένες μυρωδιές, όπως καφές, μπορούν να σας δημιουργήσουν τάση για εμετό.

Για το Παιδί:

Από την εβδομάδα αυτή, η ανάπτυξη του εμβρύου επιταχύνεται γοργά. Έχει μήκος περίπου 2 χιλιοστά. Ο νευρικός σωλήνας του θα αρχίσει να κλείνει, ενώ ξεκινά και η διαμόρφωση της πεπτικής οδού. Παρόλο που η καρδιά του είναι μικροσκοπική, διαθέτει μία κοιλία και ακούγονται οι πρώτοι χτύποι της και δίνει αίμα στα περισσότερα όργανα που αρχίζουν να σχηματίζονται

Δημιουργείται ο ομφάλιος λώρος.

Τα μάτια και τα αυτιά αρχίζουν να σχηματίζονται σαν σχισμές σε συνέχεια με το στόμα.

Δημιουργούνται προεξοχές στο σώμα από τις οποίες θα δημιουργηθούν τα χέρια και τα πόδια.