Life & Style Magazine

Σταμάτησε η περίοδος της κόρης μου. Μπορεί αυτό να οφείλεται στο χάπι του θυρεοειδή;

Καλησπέρα σας. Η ερώτηση αφορά την κόρη μου. Μετά από την αρχή αγωγής Τ4 και χρήση utrogestan λόγω πολυκυστικων ωοθηκών ενώ ήρθε η περίοδος κράτησε για μια μέρα μόνο. Μπορεί να οφείλεται στο χάπι του θυρεοειδή το σταμάτημα της περιόδου; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Όχι, δεν οφείλεται στο χάπι του θυρεοειδή που λέτε. Δεν μπορεί βέβαια κανείς να βγάλει διάγνωση με αυτά τα λίγα στοιχεία και να σας πει σίγουρα. Θέλει πολλές ορμονικές και υπερηχογραφικές εξετάσεις  για να δει κανείς τι γίνεται εν όψει μιας ισχυρής πολυκυστικής ωοθήκης.

*O Δρ. Θεοδόσης Αρκουλής είναι Μαιευτήρας-Γυναικολόγος, Ειδικός στην Εξωσωματική Γονιμοποίηση, Επικεφαλής του Κέντρου Εξωσωματικής Γονιμοποίησης Πειραιά «Μίτωση».

Κάντε τη δική σας ερώτηση στους ειδικούς του Mama365.gr

  • Δείτε επίσης
Οι ανωτέρω πληροφορίες απευθύνονται μόνο για γενική χρήση. Οι πληροφορίες που παρέχονται δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για την διάγνωση, θεραπεία, περίθαλψη ή πρόληψη οποιασδήποτε νόσου χωρίς την συμβουλή εξειδικευμένου ιατρού και δεν αντικαθιστούν την ιατρική εξέταση και την ιατρική συμβουλή .Θα πρέπει να συμβουλεύεστε άμεσα ειδικό ιατρό για οποιοδήποτε πρόβλημα ή ζήτημα που σας απασχολεί. Ποτέ μην παραβλέψετε ή τροποποιήσετε ολικώς ή μερικώς ιατρική συμβουλή ή αναβάλλετε να συμβουλευθείτε ειδικευμένο ιατρό του ανωτέρω άρθρου. Ο συντάκτης του άρθρου δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη για οποιαδήποτε ενέργεια ή παράλειψη βασισμένη στις πληροφορίες και τα δεδομένα αυτού του δικτυακού τόπου.
v