H Συμβουλευτική Επιτροπή του Πρωθυπουργού πρότεινε το μέτρο της κοινωνικής εργασίας στα σχολεία, αντί για την αποβολή, με στόχο την αντιμετώπιση της σχολικής βίας. Στο πλαίσιο του νέου αυτού μέτρου, προτείνεται οι μαθητές να συμμετέχουν σε ενδοσχολικές δράσεις, όπως υποστήριξη σε μαθητές μικρότερων τάξεων και φροντίδα του σχολικού περιβάλλοντος.
Η Αλεξάνδρα Κεντρωτή και η Έβελυν Ελένη συζητούν με τον Πέτρο Δαμιανό (πρώην Διευθυντή του Γυμνασίου και Λυκείου του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα) για τα οφέλη του νέου αυτού μέτρου και πώς μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη.
Λίγα λόγια για τον Πέτρο Δαμιανό

Γεννήθηκε στον Πειραιά το 1956, κατοικεί στο Μαρούσι, είναι παντρεμένος και έχει δύο κόρες. Περιφερειακός Σύμβουλος Βορείου Τομέα Αττικής, Εντεταλμένος στην Κοινωνική Μέριμνα. Πρόεδρος της Επιτροπής Κοινωνικής Υποστήριξης Αποφυλακισμένων της Περιφέρειας Αττικής.
Σπούδασε Μαθηματικά – ΜΔΕ στην Ιστορία και φιλοσοφία της Επιστήμης και της Τεχνολογίας και ήταν Διευθυντής του Γυμνασίου και Λυκείου που λειτουργεί εντός του Ειδικού Καταστήματος Κράτησης Νέων Αυλώνα (ΕΚΚΝΑ), από την ίδρυση του, το 2000.
Μέλος του ΔΣ του Ιδρύματος Μαραγκοπούλου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΙΜΔΑ). Μέλος του ΔΣ του ΚΕ.Θ.Ε.Α. Μέλος του ΔΣ της ΕΠΑΝΟΔΟΥ. Εθελοντής με εκπαιδευτική δράση, από το 1994, σε ιδρύματα που εποπτεύονται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης.
Υπήρξε μέλος του Δ.Σ. της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Εκπαίδευση στις Φυλακές (EPEA) με ευθύνη τη Νότια Ευρώπη και Πρόεδρος του ελληνικού παραρτήματος. Τιμήθηκε για τη δράση του στην Εκπαίδευση στη φυλακή από την Ακαδημία Αθηνών.


.jpg)






