(Tραγελαφικές) εικόνες από την πρώτη μέρα λειτουργίας του click away

Load more
Xθες Κυριακή 13/12 ήταν η πρώτη ημέρα του ανοίγματος της αγοράς με την μέθοδο click away. Μία μέθοδος που, ομολογουμένως, δεν είναι γνωστή στην ελληνική πραγματικότητα με αποτέλεσμα να υπάρχει επιφυλακτικότητα από τη μεριά των καταστηματαρχών, αλλά και ευτράπελα από τη μεριά των καταναλωτών.

8 στα 10 μαγαζιά δεν άνοιξαν

Σύμφωνα με σχετικό ρεπορτάζ, άνοιξαν μόνο 2 στα 10 εμπορικά καταστήματα ενώ 8 στα 10 παρέμειναν κλειστά. Η κατάσταση ήταν τόσο απογοητευτική στην αγορά που δεν άνοιξαν για το κοινό ούτε καν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ (με ορισμένες εξαιρέσεις).

Αξίζει να σημειωθεί πως από τα καταστήματα που άνοιξαν, ο τζίρος δεν ξεπέρασε το 5 έως 10% μιας κανονικής ημέρας. Στην ελληνική περιφέρεια, πάλι, τα περισσότερα καταστήματα λειτούργησαν με τηλεφωνικές παραγγελίες χωρίς την μέθοδο click away και χωρίς SMS.

Δεν έλειψαν και τα ευτράπελα

Παρά την επιφυλακτικότητα του κόσμου, κάποιοι τολμηροί δοκίμασαν την μέθοδο click away αλλά τα ευτράπελα, ως συνήθως, δεν έλειψαν! Χαρακτηριστικό παράδειγμα η φωτογραφία που έκανε τον γύρο του διαδικτύου, που δείχνει μια κυρία να δοκιμάζει τα παπούτσια που αγόρασε στο πεζοδρόμιο!

Η αντίδραση του υπουργού ανάπτυξης

Η συγκεκριμένη εικόνα έφτασε μέχρι τον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνη Γεωργιάδη, ο οποίος αντέδρασε με σχόλιό του στην προσωπική σελίδα του στο Twitter:

«Κυκλοφορεί ευρέως στο διαδίκτυο αυτή η φωτό. Δεν γνωρίζω αν είναι αληθινή αλλά αν είναι, αυτό προφανώς και απαγορεύεται. Οι αυριανοί έλεγχοι θα το λάβουν υπόψιν και θέλω για άλλη μία φορά να σας παρακαλέσω να μην παραβιάζετε τα μέτρα. Θα αναγκαστούμε να το σταματήσουμε. Κρίμα»

Πηγή: skai.gr / iefimerida.gr

Load more

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας


Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.

Πολιτική Cookies & Προστασία Προσωπικών Δεδομένων