Άσπρες τρίχες: 6 τρόποι για να καθυστερήσετε την εμφάνισή τους

Άσπρες τρίχες: 6 τρόποι για να καθυστερήσετε την εμφάνισή τους

Οι άσπρες τρίχες είναι μεγάλος μπελάς για τις γυναίκες. Τη στιγμή που το "γκριζάρισμα" των ανδρών ισοδυναμεί με γοητεία, στις γυναίκες ταυτίζεται με την εντελώς ανεπιθύμητη πλευρά του γήρατος. Κάποια στιγμή, αναπόφευκτα, οι περισσότερες γυναίκες βρίσκουν καταφύγιο στις βαφές κάλυψης. Ωστόσο, υπάρχουν έξι πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε όσο γίνεται το πρόωρο γκριζάρισμα -και ένα που δε μπορείτε, αλλά πρέπει να γνωρίζετε.

Κληρονομικότητα

Η δερματολόγος-αφροδισιολόγος κ. Βασιλική Μουσάτου αναφέρει πως η κληρονομικότητα είναι ο πρώτος παράγοντας που συμβάλει στο γκριζάρισμα των μαλλιών. Και είναι και ο μόνος που δε μπορείτε σε καμία περίπτωση να επηρεάσετε. Οπότε αν οι γονείς σας είχαν άσπρες τρίχες από νωρίς, το πιθανότερο είναι να έχετε και εσείς. Να σας συστήσουμε κάποια καλή βαφή;

Κάπνισμα

Μπορεί να έχετε βαρεθεί να ακούτε ότι το κάπνισμα κάνει κακό στην υγεία... αλλά είναι αλήθεια! Σύμφωνα με έρευνα που έγινε στη Μ. Βρετανία πριν λίγα χρόνια, το κάπνισμα επηρεάζει και την εμφάνιση, αφού μπορεί να γκριζάρει τα μαλλιά σας γρηγορότερα. Όταν καπνίζετε δυσχεραίνετε την κυκλοφορία στο αίμα και κατά συνέπεια αυτό δημιουργεί δυσλειτουργία σε όλο τον οργανισμό. Αν μειώσετε το κάπνισμα, η κυκλοφορία θα βελτιωθεί και αυτό θα συμβάλλει στην εμφάνιση λιγότερων λευκών τριχών στην κεφαλή.

Πρωτεΐνη

Άλλες ερευνες έχουν δείξει πως η πρόσληψη πρωτεΐνης αναστέλλει το άμεσο γκριζάρισμα των μαλλιών. Διατροφή με μέτρια έως πλούσια κατανάλωση πρωτεΐνης βοηθά πολύ τόσο στο λαμπερό πρόσωπο όσο και στα μαλλιά. Κόκκινο κρέας, γαλοπούλα, κοτόπουλο αλλά και άλλες τροφές (ξηροί καρποί, αβγά κλπ) κρίνονται απαραίτητες στο καθημερινό τραπέζι προκειμένου να αποφύγετε τις ανεπιθύμητες άσπρες τρίχες. 

Βιταμίνη Β12

Έρευνες δείχνουν ότι η έλλειψη της βιταμίνης Β12 μπορεί να οδηγήσει σε πρόωρο γκριζάρισμα στα μαλλιά. Τροφές που περιέχουν την συγκεκριμένη βιταμίνη είναι τα αβγά, το τυρί, το βοδινό κρέας, οι μπανάνες, το ψάρι και το αρνάκι. Μην ξεχνάτε, λοιπόν, να συμπεριλαμβάνετε τα συγκεκριμένα τρόφιμα στο τραπέζι. 

Άγχος

Το άγχος είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας που δρα στο γκριζάρισμα των μαλλιών. Η κ. Μουσάτου αναφέρει πως οποιοσδήποτε στρεσογόνος παράγοντας μπορεί να... γκριζάρει τα μαλλιά πριν την ώρα τους. Σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητο να μάθετε να διαχειρίζεστε το άγχος! Μάθετε να λέτε όχι, εξασκηθείτε στο να χαλαρώνετε, περάστε ποιοτικό χρόνο με τους φίλους σας, γελάστε περισσότερο, βρείτε έναν τρόπο να εκτονώνετε την πίεση της ημέρας με κάποιο χόμπι, με άσκηση ή με συχνά αρωματικά αφρόλουτρα.

Χαλκός και ιώδιο

Μερικές φορές τα γκρίζα μαλλιά μπορεί να εμφανιστούν λόγω έλλειψης χαλκού στη διατροφή, όπως επισημαίνουν έρευνες. Μιλήστε με τον παθολόγο σας, κάντε μια εξέταση αίματος για να το διαπιστώσετε και αν χρειαστεί μπορείτε να λαμβάνετε μια πολυβιταμίνη κάθε μέρα που να περιέχει χαλκό, αλλιώς να συμπεριλάβετε στο τραπέζι τροφές όπως τα βατόμουρα, το αχλάδι, τα καρύδια κ.λ.π. Αντίστοιχα, τροφές πλούσιες σε ιώδιο είναι τα καρότα και το σπανάκι. 

Άσκηση

Η καλή κυκλοφορία στο αίμα, όπως αναφέραμε και παραπάνω, είναι απαραίτητη για να αποφύγετε το γκριζάρισμα. Οι βιταμίνες, λοιπόν, και οι πρωτεΐνες δεν αρκούν αν δεν ασκείστε. Σύμφωνα με έρευνες, η γυμναστική αποτρέπει το πρόωρο γκριζάρισμα των μαλλιών! Για να βελτιώσετε, λοιπόν, την καλή κυκλοφορία, ξεκινήστε γυμναστική και ταυτόχρονα αρχίστε να κάνετε μασάζ στο κεφάλι με τα δάχτυλά σας καθημερινά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

v