Διακοπές τον Σεπτέμβριο: 3 συμβουλές για να βγείτε κερδισμένοι

Διακοπές τον Σεπτέμβριο: 3 συμβουλές για να βγείτε κερδισμένοι

Το καλοκαίρι μπορεί να τελείωσε -τουλάχιστον ημερολογιακά- αλλά ο Σεπτέμβριος είναι η πιο κατάλληλη εποχή για αποδράσεις. Λιγότερος κόσμος, καλύτερη εξυπηρέτηση και το κυριότερο: καλύτερες τιμές. Πώς θα εκμεταλλευτείτε όμως τις ευκαιρίες του Σεπτεμβρίου; Πώς θα έχετε χαμηλότερο κόστος στο ξενοδοχείο; Με την πληθώρα των πρακτορείων και των ταξιδιωτικών ιστοσελίδων, λίγοι άνθρωποι μπαίνουν στον κόπο να κάνουν άμεση επαφή με τους ανθρώπους του ξενοδοχείου. Μεγάλο λάθος! Γνωρίζοντας πώς να προσεγγίσετε έναν υπάλληλο του ξενοδοχείου, μπορεί να πάρετε καλύτερη τιμή για το δωμάτιο και χαμηλότερο τιμολόγιο για τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου. Δεν το πιστεύετε;

Ξεχάστε τις online κρατήσεις όπου η μείωση της τιμή είναι ΑΔΥΝΑΤΗ και μιλήστε απευθείας με front desk του ξενοδοχείου ζητώντας μια καλύτερη τιμή. Ένα ενδεχόμενο είναι να ξεκινήσετε με ξενοδοχεία που είναι ιδιοκτησιακά ανεξάρτητα. Είναι πιο πιθανό να σας δώσουν μια έκπτωση σε σχέση με τα ξενοδοχεία των αλυσίδων που έχουν μία δεδομένη στρατηγική. Τα ξενοδοχεία των αλυσίδων συναρτούν από την άλλη πλευρά την τιμολογιακή τους πολιτική από την πληρότητα και αν αυτή την συγκεκριμένη μέρα είναι περιορισμένη μπορεί να σας δώσουν μία καλύτερη τιμή. Σε κάθε περίπτωση, οι τιμές του καταλόγου είναι σημαντικά υψηλότερες από αυτές που παίρνουν τα πρακτορεία και αυτό είναι ένα καλό όπλο για να ζητήσετε και να πετύχετε μία καλύτερη τιμή ακόμα και από τις online κρατήσεις.

Η διαπραγμάτευση για την τιμή καλό είναι να γίνεται... χαμηλόφωνα. Αν την ακούν και άλλοι τότε είναι πολύ πιθανό να ακούσετε ένα μεγαλοπρεπές ΟΧΙ. Πιο εύκολη είναι η διαπραγμάτευση για πιθανές αναβαθμίσεις π.χ. μεγαλύτερο δωμάτιο ή δωμάτιο με θέα. Ας πάμε τώρα στην διαμονή σας. Μη διανοηθείτε να πάρετε ως αναμνηστικό την πετσέτα. Το ξενοδοχείο γνωρίζει τα προσωπικά σας στοιχεία και η πετσέτα μπορεί να σας κοστίσει όσο και 100 λίτρα αμόλυβδης!

Τέλος, αν δεν ξέρετε την πόλη ή την περιοχή μην ζητήστε πληροφορίες, π.χ. για εστιατόριο, από το θυρωρείο αλλά προτιμήστε τον σερβιτόρο ή και την καμαριέρα. Γιατί; Διότι το θυρωρείο παίρνει προμήθειες από ορισμένες επιχειρήσεις προκειμένου να τους στέλνει πελάτες. Αντίθετα ένα απλός υπάλληλος που ζει στην περιοχή γνωρίζει, και ενδεχομένως να σας στείλει σε σημεία που δεν θα μπορούσε να τα ανακαλύψει ένα τουρίστας όπως εσείς...

Πηγή: Premium.paratiritis.gr

v