Life & Style Magazine

Μετά την γέννα ξεκίνησα αντισυλληπτικά και τον τελευταίο καιρό έχω καφετί υγρά. Τι σημαίνει αυτό;

Γέννησα πριν 2 μήνες και έχω μια εβδομάδα που παίρνω αντισυλληπτικά χάπια, τα yasminelle. Aπό χτες, όμως, παρατήρησα ότι έχω καφετί υγρά κάποιες ώρες της ημέρας. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

Δεν μου γράφετε πολλές λεπτομέρειες. Αυτό που έχω να σας πω, όμως, είναι ότι το καφετί υγρό μπορεί να προέρχεται από το γεγονός ότι το αντισυλληπτικό χάπι δεν δρα πολύ καλά. Καλό είναι να κάνετε ένα υπερηχογράφημα για να δείτε τι συμβαίνει και να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

*O Δρ. Θεοδόσης Αρκουλής είναι Μαιευτήρας-Γυναικολόγος, Ειδικός στην Εξωσωματική Γονιμοποίηση, Επικεφαλής του Κέντρου Εξωσωματικής Γονιμοποίησης Πειραιά «Μίτωση».

Κάντε τη δική σας ερώτηση στους ειδικούς του Mama365.gr

Οι ανωτέρω πληροφορίες απευθύνονται μόνο για γενική χρήση. Οι πληροφορίες που παρέχονται δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για την διάγνωση, θεραπεία, περίθαλψη ή πρόληψη οποιασδήποτε νόσου χωρίς την συμβουλή εξειδικευμένου ιατρού και δεν αντικαθιστούν την ιατρική εξέταση και την ιατρική συμβουλή .Θα πρέπει να συμβουλεύεστε άμεσα ειδικό ιατρό για οποιοδήποτε πρόβλημα ή ζήτημα που σας απασχολεί. Ποτέ μην παραβλέψετε ή τροποποιήσετε ολικώς ή μερικώς ιατρική συμβουλή ή αναβάλλετε να συμβουλευθείτε ειδικευμένο ιατρό του ανωτέρω άρθρου. Ο συντάκτης του άρθρου δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη για οποιαδήποτε ενέργεια ή παράλειψη βασισμένη στις πληροφορίες και τα δεδομένα αυτού του δικτυακού τόπου.