Μαθητές ζωγράφισαν έργα τέχνης σε όλες τις πόρτες του γυμνασίου τους

Μαθητές ζωγράφισαν έργα τέχνης σε όλες τις πόρτες του γυμνασίου τους

Μαθητές του 9ου Γυμνασίου Καλαμαριάς πήραν στα χέρια τους πινέλα και χρώματα και μετέτρεψαν το σχολείο τους σε γκαλερί υψηλού επιπέδου.

 Τα «Μπλε Πουλιά» του Αλέκου Φασιανού, «Το παιδί με το περιστέρι» του Πάμπλο Πικάσο και ακόμα 18 γνωστά έργα τέχνης Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών, που φιλοτέχνησαν έξι μαθητές στις πόρτες των αιθουσών διδασκαλίας, άλλαξαν με μοναδικό και καλαίσθητο τρόπο την εικόνα του σχολείου τους. 



Οι ζωγραφικοί πίνακες που κοσμούν τις εισόδους των αιθουσών και «ταξιδεύουν» τους μαθητές στον κόσμο της τέχνης είναι το αποτέλεσμα του πρωτότυπου εγχειρήματος «Μια πόρτα στην Τέχνη», που υλοποιήθηκε με τη βοήθεια των μαθητών, από τον γνωστό εικαστικό Κώστα Κουτρουμπή, που διδάσκει στο συγκεκριμένο σχολείο.

Η Ανθή, μαθήτρια της Γ’ γυμνασίου που συμμετείχε στο εγχείρημα, είπε πως θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με τη ζωγραφική και ανέφερε χαρακτηριστικά: «Μου αρέσει η ζωγραφική και ήταν μεγάλη η χαρά που συμμετείχα στο πρόγραμμα. Ζωγράφισα τον έργο του Νικηφόρου Λύτρα “ Το ωόν του Πάσχα”. Αν και ήταν δύσκολο να το ολοκληρώσω, καθώς έχει πολλές λεπτομέρειες και χρειάστηκα σχεδόν έναν χρόνο, απόλαυσα πολύ τη διαδικασία. Ήταν μια ιδιαίτερη εμπειρία γιατί αν και ασχολούμαι με τη ζωγραφική, πρώτη φορά ζωγράφισα ένα τόσο μεγάλο σε κλίμακα έργο».



«Ήταν πολύ δημιουργική διαδικασία. Χρειαζόταν να έχουμε ομαδικότητα και να συνεργαστούμε μεταξύ μας. Ζωγράφισα μαζί με έναν συμμαθητή μου, τον πίνακα του Γιώργου Σικελιώτη “ Κάλαντα”. Με δυσκόλεψε αρκετά η ανάμειξη των χρωμάτων, με βοήθησε όμως πολύ ο καθηγητής μου και το ολοκλήρωσα», εξήγησε ο Νίκος, μαθητής της Γ’ γυμνασίου.



«Η πρόταση να φιλοτεχνήσουμε έργα ζωγραφικής στις εισόδους των αιθουσών διδασκαλίας με την καθοδήγησή μου, έγινε από την προηγούμενη διευθύντρια του σχολείου κ. Κουσίδου» εξηγεί ο Κώστας Κουτρουμπής και επισημαίνει πως «στο πρόγραμμα, που ονομάσαμε “ Μια πόρτα στην Τέχνη”, ο ρόλος μου ήταν καθοδηγητικός και επιμορφωτικός, με ελάχιστες παρεμβάσεις ώστε να μην περιορίσω τη δημιουργικότητα και έκφραση των μαθητών».

Πηγή: ert.gr

v