Life & Style Magazine

Πώς να ψωνίσετε έξυπνα για 2 εβδομάδες, περιορίζοντας τις εξόδους σας

Τώρα, με την απαγόρευση της κυκλοφορίας εξαιτίας της εξάπλωσης του κορονοϊού και των αυξανόμενων κρουσμάτων είναι απαραίτητο να περιορίσουμε τις «εξόδους» μας, ακόμα και αν πρόκεται για επίσκεψη στο σουπερμάρκετ. Παρακάτω θα βρείτε τη λίστα με τα απαιραίτητα τρόφιμα που θα χρειαστείτε, αλλά και μερικές ιδέες για υπέροχα μαγειρέματα.

Οργανωθείτε, τηρείτε τους κανόνες ατομικής υγιεινής και όλα θα πάνε καλά!

Πώς να ψωνίσετε έξυπνα για 2 εβδομάδες, περιορίζοντας τις εξόδους σας

Φρούτα: τα φρούτα είναι απαραίτητα για μια ισορροπημένη διατροφή και έχουν πολλές βιταμίνες. Αυτά που διαρκούν περισσότερο είναι τα μήλα και τα γκρέιπφρουτ, έως 6 εβδομάδες. Οι πράσινες μπανάνες διαρκούν μέχρι και 5 ημέρες μέχρι να ωριμάσουν, αλλα φροντίστε να παραμείνουν ενωμένες στο τσαμπί τους. Ακόμη, τα πορτοκάλια και τα ακτινίδια μπορούν να...αντέξουν άνετα για 1-2 εβδομάδες.

Εκτός από φρουτοσαλάτες, μπορείτε να φτιάξετε και δροσιστικά smoothies με γιαούρτι.

Λαχανικά: είναι πολύ σημαντικό να προσέξετε τα φρέσκα λαχανικά που θα αγοράσετε, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος, αν δεν τα καταναλώσετε άμεσα να σαπίσουν.  Προτιμήστε αυτά που έχουν διάρκεια ζωής αρκετές μέρες όπως: οι πατάτες, τα ξερά κρεμμύδια, οι πιπεριές, το λάχανο, τα καρότα και το πράσο.

Μία λύση είναι επίσης τα κατεψυγμένα λαχανικά όπως το σπανάκι, τα λαχανάκια βρυξελλών, το μπρόκολο και το σπανάκι. Μπορείτε ακόμη να προτιμήσετε και μερικά που βρίσκονται σε κονσέρβες όπως το καλομπόκι ή τα φασόλια.

Όλα αυτά συντελούν στο να φτιάξετε χορταστικές σούπες και άλλες δημιουργίες.

Όσπρια: διατηρούνται για πολύ καιρό και δεν πιάνουν χώρο στο ντουλάπι μας.

Σιτηρά: η κινόα και το καστανό ρύζι εκτός του ότι έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε σαλάτες, για να φτιάξετε πιλάφι ή απλώς ρύζι ως συνοδευτικό.

Ζυμαρικά: είναι απαραίτητα σε κάθε σπίτι και ευτυχώς έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής. Εκτός από τα ζυμαρικά της προτίμησής σας, σάς προτείνουμε να ψωνίσετε βίδες ή και πένες τις οποίες θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και σε σαλάτες.

Μια φανταστική συνταγή είναι βίδες με τόνο, καλαμπόκι, πιπεριές και άλλα λαχανικά.

Ψιλοκομμένες ντομάτες κονσέρβα και πελτές: θα μπορείτε εύκολα να μαγειρέψετε τα κοκκινιστά σας και τις σάλτσες σας.

Πρωτεϊνικά τρόφιμα: οι κονσέρβες τόνου, σολομού και οι σαρδέλες μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε σάντουιτς, σαλάτες και κυρίως πιάτα. Επίσης, προσθέστε κατεψυγμένες γαρίδες για εσάς που νηστεύετε.

Γαλακτομικά, τυριά και αλλαντικά: φροντίστε το γάλα να είναι μακράς διαρκείας για να κρατήσει περισσότερες μέρες. Μην ξεχάσετε να προσθέσετε στη λίστα σας γιαούρτι που είναι πλούσιο σε πρωτεϊνη και ιδανικό να καταναλωθεί σαν ελαφρύ γεύμα ή για να μαγειρέψετε ένα γλυκό ή αλμυρό φαγητό.

Τα κίτρινα τυριά και τα αλλαντικά σας, φυλάξτε τα σε ειδικά φαγητοδοχεία για να μην χάσουν την υγρασία τους. Εκτός από σάντουιτς και τοστ, φτιάξτε και πεντανόστιμες πίτσες.

Αλεύρι, μπέικιν πάουντερ, ξηρή μαγιά: χάρη σ’ αυτά τα προιόντα μπορείτε να φτιάξετε τόσο γλυκές όσο και αλμυρές γεύσεις! Από πάνκεικς και κέικ μέχρι πίτσες και πίτες! Επιπλέουν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής.

Κρέας: προμηθευτείτε φρέσκο κρέας και πουλερικά για αυτές τις εβδομάδες, αν δεν νηστεύετε. Μεριδοποιήστε τα και φυλάξτε τα στην κατάψυξή σας για εξοικονόμηση χώρου. Μην ξεχάσετε να σημειώσετε την ημερομηνία που τα καταψύξατε, έτσι ώστε να καταναλωθούν άμεσα.

Θαλασσινά: επειδή διανύουμε ημέρες νηστείας, καλό είναι να προμηθευτούμε κατεψυγμένα θαλασσινά που έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής.

Για όσους νηστεύουν αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να φτιάξετε το νηστίσιμο μενού της εβδομάδας.

 

  • Δείτε επίσης
v