Έχω αιμορραγία από τότε που πήρα το χάπι της επόμενης ημέρας είναι φυσιολογικό;

Έχω αιμορραγία από τότε που πήρα το χάπι της επόμενης ημέρας είναι φυσιολογικό;

Ερώτηση:
Καλησπέρα σας, είχα ένα ατύχημα με το αγόρι μου 4-5 μέρες μετά αφού μου τελείωσε η περίοδος και πήρα το χάπι της επόμενης μέρα το Norlevo. Έξι μέρες μετά είχα αιμορραγία και τώρα είμαι στην εκτη μέρα και δεν έχει σταματήσει. Σταματάει μόνο το βράδυ εδώ και κάνα δυο μέρες. Πρέπει να επικοινωνήσω με κάποιον γιατρό; Είναι φυσιολογικό αυτό; Και η επόμενη περίοδος θα αργήσει πολύ να μου έρθει; Επίσης δεν έχω καθόλου πόνους.
Απάντηση:

Το χάπι της επόμενης μέρας είναι μια υψηλή δόση ορμονών. Μπορεί να κάνει διαταραχή του κύκλου καθώς αυτή είναι η δράση του. Καλό είναι να σας δει κάποιος γυναικολόγος με υπέρηχο και ορμονικές εξετάσεις.

*O Δρ. Θεοδόσης Αρκουλής είναι Μαιευτήρας-Γυναικολόγος, Ειδικός στην Εξωσωματική Γονιμοποίηση, Επικεφαλής του Κέντρου Εξωσωματικής Γονιμοποίησης Πειραιά Μίτωση».

Κάντε τη δική σας ερώτηση στους ειδικούς του Mama365

Οι ανωτέρω πληροφορίες απευθύνονται μόνο για γενική χρήση. Οι πληροφορίες που παρέχονται δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται για την διάγνωση, θεραπεία, περίθαλψη ή πρόληψη οποιασδήποτε νόσου χωρίς την συμβουλή εξειδικευμένου ιατρού και δεν αντικαθιστούν την ιατρική εξέταση και την ιατρική συμβουλή .Θα πρέπει να συμβουλεύεστε άμεσα ειδικό ιατρό για οποιοδήποτε πρόβλημα ή ζήτημα που σας απασχολεί. Ποτέ μην παραβλέψετε ή τροποποιήσετε ολικώς ή μερικώς ιατρική συμβουλή ή αναβάλλετε να συμβουλευθείτε ειδικευμένο ιατρό του ανωτέρω άρθρου. Ο συντάκτης του άρθρου δεν φέρει οιαδήποτε ευθύνη για οποιαδήποτε ενέργεια ή παράλειψη βασισμένη στις πληροφορίες και τα δεδομένα αυτού του δικτυακού τόπου.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ

Γραφτείτε στο Newsletter μας

Διαγωνισμοί, δώρα και τα πάντα για το παιδί και την οικογένεια!

v