Επιτέλους: Εταιρεία χρησιμοποιεί «ζουμερές» γυναίκες ως μοντέλα για μαγιό

Επιτέλους: Εταιρεία χρησιμοποιεί «ζουμερές» γυναίκες ως μοντέλα για μαγιό

Μία αμερικανική εταιρεία, η American Eagle, κάνει τη διαφορά και αποφασίζει να προωθήσει τη νέα της καμπάνια με μοντέλα με... καμπύλες. Η καμπάνια ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2014 και περιλαμβάνει γυναίκες διαφόρων ηλικιών, χρώματος και μεγέθους. Η πρωτοτυπία της, όμως, δεν σταματά εδώ. Οι φωτογραφίες των... ζουμερών μοντέλων δεν «πειράχτηκαν» καθόλου. Δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα μέσο για να τις βελτιώσει ή να κρύψει αυτά που ο κόσμος της μόδας θεωρεί ατέλειες.

Η δεκαεννιάχρονη Barbie Ferreira, που συμμετείχε στην καμπάνια, δηλώνει χαρακτηριστικά «Είμαι πάντα ο εαυτός μου, ό,τι και αν κάνω, ό,τι και αν νομίζουν οι άλλοι. Ήταν σημαντικό για μένα να μην ρετουσαριστούν οι φωτογραφίες μου.»

Εκτός, όμως, από την πρωτοτυπία της καμπάνιας να χρησιμοποιήσει γεμάτα μοντέλα, θέλει να περάσει ένα ακόμη μήνυμα: όλες οι γυναίκες, ανεξαρτήτως σώματος, ηλικίας και βάρους είναι όμορφες. Γι' αυτό και πρέπει ν' αγαπήσουν τον εαυτό τους, χωρίς να προσπαθούν να τον αλλάξουν και -το σημαντικότερο- χωρίς να επηρεάζονται από τα «τέλεια» πρότυπα ομορφιάς, που προωθεί ο φανταχτερός κόσμος της μόδας.

Στόχος της είναι να εμπνεύσει τις γυναίκες, να τις κάνει να αισθανθούν πιο δυνατές και να αγαπήσουν το σώμα τους, όπως ακριβώς είναι, χωρίς καμία αλλαγή! Ας ελπίσουμε ότι το παραδειγμά της θα γίνει η αρχή για ν' αλλάξει η σημερινή νοοτροπία για την τελειότητα που κυριαρχεί στον χώρο της μόδας.

Πηγή: independent.co.uk

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ

Γραφτείτε στο Newsletter μας

Διαγωνισμοί, δώρα και τα πάντα για το παιδί και την οικογένεια!

v