Φάρσαλα: ζωγραφιές και διαδραστικά παιχνίδια στα προαύλια των σχολείων

Φάρσαλα: ζωγραφιές και διαδραστικά παιχνίδια στα προαύλια των σχολείων

Τον τελευταίο καιρό, με την ευκαιρία της διακοπής των μαθημάτων, είχαμε τη χαρά να δούμε πολλές πρωτοβουλίες τοπικών φορέων, συλλόγων γονέων, αλλά και εθελοντών που έχουν να κάνουν με τον καλωπισμό δημόσιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και των προαύλιων χώρων τους. Πολλά σχολεία της χώρας έγιναν πολύ ομορφότερα κι οι τοίχοι τους από μουντοί έγιναν πολύχρωμοι, γέμισαν με εικόνες και θετικά μηνύματα. Έτσι, τα παιδιά επέστρεψαν σε ένα περιβάλλον πολύ πιο ευχάριστο και φιλόξενο, που δημιουργήθηκε με αγάπη και ανιδιοτελή προσφορά από γονείς και εθελοντές. Στα Φάρσαλα, πάλι, η σχετική πρωτοβουλία είχε πιο… παιχνιδιάρικο χαρακτήρα.

Ο Δήμος Φαρσάλων σε συνεργασία με τη Δημοτική Κοινότητα Φαρσάλων και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων των τεσσάρων Δημοτικών Σχολείων της πόλης, αποφάσισε να διακοσμήσει τα προαύλια των σχολείων αυτών με επιδαπέδιες ζωγραφιές που είναι ταυτόχρονα και «πίστες» για διαδραστικό παιχνίδι και σύγχρονους τρόπους εκγύμνασης

Για την ολοκλήρωση αυτού του πρωτότυπου έργου, που χρηματοδοτήθηκε από την Σχολική Επιτροπή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Φαρσάλων, εργάστηκαν δεκάδες εθελοντές (εκπαιδευτικοί, γονείς κλπ.) και το αποτέλεσμα της δουλειάς τους είναι αληθινά υπέροχο.



«Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το τι μπορεί να πετύχει κανείς όταν υλοποιεί μία όμορφη ιδέα κινητοποιώντας τις δυνάμεις του εθελοντισμού», δήλωσε ο Δήμαρχος Φαρσάλων κ. Μάκης Εσκίογλου. «Θέλω να συγχαρώ όλους όσους συμμετείχαν σ’ αυτή την προσπάθεια, το αποτέλεσμα της οποίας σήμερα ομορφαίνει τους αύλειους χώρους των Δημοτικών μας Σχολείων και παράλληλα προσφέρει παιχνίδι και εκγύμναση στα παιδιά.»

Εμείς θα πούμε ένα μεγάλο μπράβο και θα ευχηθούμε τέτοιες πρωτοβουλίες να υιοθετηθούν από όλους τους τοπικούς φορείς που είναι υπεύθυνοι για τα σχολικά κτίρια, ώστε το κάθε σχολείο να αποτελεί ένα κόσμημα για την τοπική κοινωνία και αστείρευτη πηγή χαράς για τα παιδιά. 

Πηγή: larissanet.gr

v