Εταιρείες κούριερ: Προβλέπονται καθυστερήσεις και τις γιορτές

Εταιρείες κούριερ: Προβλέπονται καθυστερήσεις και τις γιορτές

Φωτογραφία: @courierdeliverydianomeis 

Εξαιτίας του Lockdown, οι περισσότεροι από εμάς έχουμε καταφύγει σε τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές παραγγελίες που, όμως, δυστυχώς, είτε άργησαν πολύ να φτάσουν στην πόρτα μας, είτε αναγκαστήκαμε να τις ακυρώσουμοε γιατί... δεν τις παραλάβαμε ποτέ! Υπεύθυνες για τις μεγάλες καθυστερήσεις είναι οι εταιρείες κούριερ που, λόγω του τεράστιου όγκου δουλειάς, έχουν κρασάρει.

Στις γιορτές, μάλιστα, οι παραγγελίες αναμένεται να αυξηθούν αφού ο κόσμος θέλει να ψωνίσει και να κάνει δώρα στους αγαπημένους του. Οι εταιρείες κούριερ από την άλλη, παρά το ότι πραγματοποίησαν προσλήψεις διανομέων το τελευταίο χρονικό διάστημα, αδυνατούν ακόμα να εξυπηρετήσουν ικανοποιητικά τους πεκάτες τους. Το πρόβλημα παραμένει και αναμένεται να διογκωθεί περισσότερο τις επόμενες μέρες. 

Γι΄αυτό, πολλές εταιρείες έχουν ανακοινώσει πως αναστέλλουν υπηρεσίες τους, την ώρα που παραγγελίες «παγώνουν» και χιλιάδες άλλες παραδίδονται με μεγάλη καθυστέρηση. Μεταξύ αυτών, είναι τα ΕΛΤΑ, η ACS, η Γενική Ταχυδρομική κ.ά.

Τι ανακοινώνουν οι εταιρείες κούριερ

ΕΛΤΑ

«Δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δοκιμάζονται οι υποδομές τόσο των ηλεκτρονικών καταστημάτων όσο και των ταχυμεταφορών, με συνέπεια να παρατηρούνται ιδιαίτερα στην Αττική, τροποποιήσεις και αποκλίσεις στους συνήθεις χρόνους διακίνησης και παράδοσης», τονίζουν τα ΕΛΤΑ.

ACS

«Ο συνδυασμός του τρέχοντος lockdown, της Black Friday και της προ-εορταστικής περιόδου έχει ωθήσει τον όγκο των αποστολών που μας εμπιστεύονται οι πελάτες μας σε πρωτοφανή επίπεδα, πολύ υψηλότερα από το προηγούμενο lockdown αλλά και οποτεδήποτε στο παρελθόν.

Δεδομένων των συνθηκών αυτών, και ως αποτέλεσμα της σημαντικής αύξησης των αποστολών κατά την τρέχουσα εβδομάδα, ο μέσος χρόνος διακίνησης των αποστολών αναμένεται να φθάσει τις 6 εργάσιμες ημέρες, ενώ ενδέχεται κυρίως στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη να ξεπεράσει τους χρόνους αυτούς», σημειώνει η ACS.

Γενική Ταχυδρομική

Μεταξύ άλλων, η Γενική Ταχυδρομική ανακοίνωσε πως αναστέλλει υπηρεσίες της, εξαιτίας της «απρόβλεπτα παρατεταμένης αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων λιανικής πώλησης και της εντελώς αστάθμητης πρόβλεψη ως προς τον χρόνο επαναλειτουργίας τους, που έχουν δημιουργήσει ασφυκτικές πιέσεις σε όλα τα δίκτυα μεταφορών.

1. αναστέλλονται άμεσα όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή [ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ]

2. Για κάθε επείγουσα περίπτωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί η νέα υπηρεσία ‘’VIP αποστολή’’ [προσοχή ! Έχει αυξημένο κόστος, παρέχεται σε συγκεκριμένη περιοχή και δεν έχει απεριόριστες δυνατότητες] που δημιουργήθηκε ακριβώς για τέτοιες περιπτώσεις», ενημερώνει και υπογραμμίζει:

«Η πίεση αυτή αναμένεται να ενταθεί τις επόμενες μέρες λόγω της εορταστικής περιόδου, αφού, κατά παράδοση, αυτό το χρονικό διάστημα παρατηρείται κατακόρυφη αύξηση λιανικών πωλήσεων που υπό τις παρούσες συνθήκες εξυπηρετούνται στο σύνολό τους από ηλεκτρονικές αγορές και άρα καταλήγουν στον αγοραστή μέσω υπηρεσιών ταχυμεταφοράς».

v