Νάουσα: Μαθητές έφτιαξαν ρομπότ που διπλώνει ρούχα (με τσάκιση!)

Νάουσα: Μαθητές έφτιαξαν ρομπότ που διπλώνει ρούχα (με τσάκιση!)

Τέσσερις μαθήτριες της Α και Β Γυμνασίου από τη Νάουσα, κατά τη διάρκεια της καραντίνας, βλέποντας τις μητέρες τους να κάνουν τις δουλειές του σπιτιού, σκέφτηκαν να δημιουργήσουν μια απίστευτη συσκευή για να τις διευκολύνουν: ένα ρομπότ που διπλώνει ρούχα (με τσάκιση!). 

Στην αρχή τα κορίτσια έψαξαν στο διαδίκτυο για παρόμοιες συσκευές όμως δεν βρήκαν αντίστοιχες και έτσι χρησιμοποίησαν τη φαντασία και τις γνώσεις τους στην πληροφορική για να φτιάξουν το ρομπότ. Η εκπαιδευτικός τους, τις βοήθησε με τον εξοπλισμό.

«Πάνω στη συσκευή τοποθετείται ένα μπλουζάκι και οι βραχίονες διπλώνουν πρώτα τη μία πλευρά, μετά την άλλη και στο τέλος διπλώνουν το μπλουζάκι στη μέση», εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η εκπαιδευτικός Βασιλική Λαζάρου που υποστήριξε την προσπάθεια της Αντωνίας Ίντου, της Βάλιας Καρυπίδου, της Μαριλένας Πάζη και της Μαρίας Χατζηιωαννίδου.

Η κατασκευή αυτή παρουσιάζεται, μεταξύ άλλων, στο 13ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής που πραγματοποιείται από σήμερα ως τις 23 Απριλίου διαδικτυακά. Το συνέδριο διοργανώνουν η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, το Ίδρυμα Νόησις- Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας (ΚΔΕΜΤ), το σωματείο Φίλοι του Ιδρύματος ΚΔΕΜΤ και οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κλάδου πληροφορικής.

«Η κατασκευή που είδαμε εμείς χρησιμοποιούσε πάρα πολλά υλικά από δύο σετ ρομποτικής, ενώ εμείς έχουμε ένα σετ που είναι το βασικό. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χρειαστεί να κάνουμε πολλές αλλαγές σε αυτό που είδαμε, να το προσαρμόσουμε, δηλαδή, στα δικά μας υλικά που ήταν λιγοστά. Στο τέλος, η συσκευή που δημιουργήθηκε είχε αρκετές διαφορές σε σχέση με αυτό που είχαμε βάλει ως στόχο στην αρχή, αλλά τα κορίτσια κατάφεραν να λύσουν αυτά τα προβλήματα και να κάνουν κάτι παρόμοιο», σημειώνει η κ. Λαζάρου.

Τα κορίτσια αντιμετώπισαν πολλές δυσκολίες λόγω καραντίνας αλλά στο τέλος τα κατάφεραν και ο κόπος τους αναγνωρίστηκε.

Η εκπαιδευτικός κ. Λαζάρου είπε ακόμη: «Τα κορίτσια είναι πολύ καλά στον προγραμματισμό, είναι εύστροφα, δείχνουν ότι το αντικείμενο αυτό τους αρέσει πολύ και βλέπω ότι και αργότερα, στο Λύκειο επιλέγουν αυτή την κατεύθυνση σπουδών»

Πηγή: iefimerida.gr 

v