Μαμά ζήτησε κάθισμα για να θηλάσει και την έδιωξαν απ’ το κατάστημα

Μαμά ζήτησε κάθισμα για να θηλάσει και την έδιωξαν απ’ το κατάστημα

Η 26χρονη Τζάσμιν Σάτζιτ επισκέφτηκε ένα πολυκατάστημα ρούχων στο Χαλ της Αγγλίας έχοντας στην αγκαλιά της το μόλις 5 εβδομάδων μωρό της μα, όταν χρειάστηκε να το θηλάσει, αντιμετώπισε μια στάση που πέρα από αφιλόξενη ήταν και επιθετική, αφού, ούτε λίγο ούτε πολύ, ο υπάλληλος της είπε να πάει σε άλλο μαγαζί αν ήθελε κάτι τέτοιο.

«Όσο ψώνιζα», λέει, η ίδια, «ο γιος μου άρχισε να κλαίει και κατάλαβα ότι ήθελε γάλα. Κατευθύνθηκα προς τα δοκιμαστήρια, όπου ξέρω ότι υπάρχουν σκαμπό για να καθίσεις και μπορείς να θηλάσεις διακριτικά, αλλά ήταν κλειστά.»

«Το μαγαζί δεν είχε κόσμο», συνεχίζει, «κι έτσι πήγα στο τμήμα με τα παπούτσια, όπου έχουν πάγκους, και ζήτησα από την υπάλληλο να καθίσω κάπου για να θηλάσω το μωρό μου που πεινούσε.»

Σύμφωνα με τη μαμά, η υπάλληλος της είπε ότι δεν μπορεί να θηλάσει σε δημόσια θέα και εφόσον τα δοκιμαστήρια αλλά και οι τουαλέτες του καταστήματος είναι εκτός λειτουργίας θα έπρεπε να πάει στο απέναντι κατάστημα για να ταΐσει το παιδί της που, σημειωτέον, είχε πλαντάξει στο κλάμα.

Με λίγα λόγια, αν οι τουαλέτες ήταν ανοιχτές, εκεί θα έστελνε η υπάλληλος μια θηλάζουσα μητέρα ώστε να θηλάσει ένα βρέφος 5 εβδομάδων, όχι επειδή είναι κατάλληλο μέρος, αλλά επειδή εκεί δεν θα φαίνεται.

Στην επιστολή διαμαρτυρίας που έστειλε στη διεύθυνση του καταστήματος, η Τζασμίν τόνισε: «Θηλάζω τα παιδιά μου εδώ και 2 χρόνια και δεν συνάντησα ποτέ μου τέτοια συμπεριφορά. Οφείλετε, νομίζω, να εκπαιδεύσετε το προσωπικό σας ώστε να γνωρίζουν τι ισχύει για τον δημόσιο θηλασμό και πώς να είναι πιο υποστηρικτικοί με τις μαμάδες που θηλάζουν. Με την ευκαιρία της δικής μου περιπέτειας, ελπίζω να πράξετε το σωστό.»

Δυστυχώς, η απάντηση που έλαβε ήταν, όπως λέει, «τυπική» και όχι μόνο δεν την ικανοποίησε, αλλά την άφησε και προσβεβλημένη αφού συνοδευόταν από μια έκπτωση παρηγοριάς της τάξης του 20% στις επόμενες αγορές της.

Μετά τη δημοσιοποίηση της περίπτωσής της, η εκπρόσωπος του καταστήματος δήλωσε: «Έχουμε λάβει γνώση του τι συνέβη και εξετάζουμε όλες τις πτυχές του περιστατικού ώστε να πάρουμε ό,τι μέτρο χρειαστεί για να μην ξανασυμβεί κάτι τέτοιο.»

Πηγή: mirror.co.uk

v